Saknar.

Idag är det en riktig saknar dag..
Jag saknar Emma, Kristina, Felicia - hela Göteborg kort sammanfattat, sol och värme, Han den specielle, saknar den gröna ungdomen i Rätan, saknar till och med nästan mitt gamla jobb (men bara nästan!)

Längtar oerhört till den 21:a juli då jag rullar neröver landet mot Götet igen. Underbart ska det bli! :)

Är hemma och är lite barnvakt nu åt lille Jon. Go unge där! Dock måste man vara på sin vakt då den lille kan få för sig att traska iväg någonstans utan att säga till.

Jahapp, om en timma bra precis går jag på mitt pass; 15-20.30 inte så mycket att klaga över va!? Tiden brukar gå ruskigt fort då det är mattider och sedan läggdags. Svisch så är klockan hemgång.

Nä om man kanske skulle ta och sätta sig ute i det (faktiskt) rätt behagliga vädret, gäller att ta tillvara på det lilla som ges :)


Mami, Emma och jag på VIP middagen innan Kiss :)


Vackra syster och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0