Shoppingsugen!

Det riktigt rycker i shoppingnerven nu!
Vill handla en massa massa kläder, dock vet jag inte exakt vad..men det brukar alltid lösa sig då man är på plats. Hade funderingar på en tur till Östersundet idag men ändrade mig och for en sväng upp på Skalet och shoppen istället. Blev dock inte så mycket handlat, en vit/svart randig t-shirt och ett nyckelband. Kanske får ta staden i morgon då :)

Har nu på kvällskvisten beställt en klocka;


Sådär ser den ut förutom att min är röd istället för gul, me like!

Blev en massa jobb igår. Först 07-12 och sedan 20.30-07
Första timman var kaotisk och jag började ärligt fundera på om de äldre tagig tjack.. Men så helt plötsligt blev det tvärlugnt och fortsatte så nästan hela natten, med undantag för nåt enstaka larm.

Underbart väder har vi haft nu två dagar i rad så igår efter jobbet (första passet) ilade jag hem, svidade om till bikini, packade strandväskan och åkte tillsammans med herrn till Nästeln för lite mys i solen :) Mera mera!
Ida <3 Sin bränna ;)


..inget bra att jag sedan jag kom hem till norr blivit så enormt röksugen. Jag som varit så duktig under många många månader faller sakta men säkert tillbaka i fördärvet :/ Får väl skatta mig 'lycklig' att suget fortfarande kan kontrolleras och stillas rätt snabbt, behövs inte många bloss.. MEN ÄNDÅ!

I morgon kan jag för övrigt tala om att det nalkas lyxmys på Klövervägen 1 ;)

Ok en sväng nu då för dom där förbannade vita princen, huvva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0