Snälla människor.

Efter att ha suttit här ensam i soffan och förskt intala mig själv att det är väldigt gott med Trocadero var jag tillslut tvungen att se mig själv besegrad.. Ringde upp mamma och frågade ifall det fanns något alkoholhaltigt (läs vin) här i huset, dessvärre inte. DOCK hör jag Gunilla i bakgrunden säga att hennes vinställ minsann var fullt och att det bara var att åka dit och ta - vagbeskrivning till nyckeln sen var saken biff ;)

Sitter nu återigen i soffan men mycket mer belåten då jag har mitt vinglas, en skål naturgodis, snusdosan, spotify och en fin kille påväg hit - vore dumt att klaga!



-
Förresten, nån fler än jag som har enorma problem med Telias mobila nät?
Antingen så är det nätet eller så har min telefon, ännu en gång, erkännt sig vara totalt jävla dum i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Johanna D

Mitt telia-internet är helt jävla fucked up.

2010-06-30 @ 23:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0