Sömnlös i Svenstavik.

Jag har verkligen blivit helt värdelös på att somna i tid om nätterna..
Går och lägger mig i bra tid, ovanligt mycket tidigare än jag brukar men sen ligger jag ändå vaken fram till småtimmarna, irriterande.

Aldrig tidigare har jag trott på feng shui men sen jag kom hem till norr igen har sömnen varit näst intill omöjlig att finna och det måste bero på nåt, tex. att sängen står fel (?) Sömnlösheten kan även ha med nattarbetet att göra, inte för att det inträffar så himla ofta men vem vet, det kanske räcker med några stackars nätter för att rubba allt.. Ja je veit int.

Försöker i alla fall förena min sömnlöshet med någon form av nytta.
Igår låg jag exempelvis och letade efter resor, inte för att jag bokade någon men checkade ändå av utbudet. Gjorde även igår en lite 'planeringslista' inför midsommar. Ikväll har jag läst ut en dålig bok som jag mest irriterat mig över (En tillräckligt vacker dag för att dö), försökt få nån rätsida på mitt usla internet, pratat med den där fina, bokat in en date med EmmaLina för morgondagen SAMT kollat över lite romantiska moves som jag ska använda på Honom då han återvänder till norr igen ;)

Har en sjukt bra idé vad gäller midsommar! Sjukt bra!
Dock vet jag ännu inte om den kommer att kunna genomföras då personen som liksom ingår i hela planerandet kanske inte hinner hem. Meeeen jag ska hålla tummarna, och går inte min 'plan' i lås denna helg kan den alltid skjutas lite på, jag är ändå rätt flexibel av mig :)

Har förövrigt kommit på att jag faktiskt är sjukt romantisk av mig!
Tänk att träffa en kille med samma kreativa förmåga som jag har vad gäller att komma på romantiska saker - ja då har man verkligen hittat prins charming! Jag har i och för sig redan hittat den där prins charming, hans kreativa förmåga vad beträffar romantiska drag kanske inte är den bästa men han har så många andra goda egenskaper som kompenserar upp det så det är okej ;) Dessutom tycker jag att det är roligt att planera och överraska någon annan!

Se där, det är banne mig på nätterna jag är kreativ!
Vore jag ensam här i huset nu skulle jär bärgis gå upp och storstäda - dock befinner sig 4 andra under samma tak så jag tror jag får lugna mig med den saken och istället försöka sova en sväng jag också kanske.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0