Är det inte typiskt så säg..!

Som jag tidigare skrev har min dag varit bra och jag har varit glad - rakt igenom! Då klockan slog fyra liftade jag bort till bussen för att hinna ta den tidigare som går fem över..fortfarande med ett leende på läpparna. Nöjd över att komma hem i bra tid så det bara var att gå hem och byta om och sen bege sig ut i spåret. Jomen visst! Bussen kom ju aldrig (!!), då klockan var kvart/tjugo över var jag tillslut tvungen att ta en annan buss som tar betydligt längre tid att åka - jahaa, vipps va klockan över fem i alla fall innan jag var hemma :/

Har nu ätit middag (ärtsoppa, long time no see på den) och sitter och tar igen mig lite i soffan. Tanken är att jag ska vila till sju/halv åtta och sedan bege mig ut. Förhoppningsvis har maten smällt någorlunda då så jag slipper få håll. (Dock bör även tilläggas att om jag känner mig själv rätt lär jag lika väl kunna bli kvar i soffan, ska dock göra mitt bästa!)

Irriterande att en dag som i övrigt varit så bra så 'förstöras' av något så löjligt som en buss som inte kommer som den ska. Nä, faan heller - jag ska fortsätta vara glad! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0