Boring.

Satan i gatan va tråkigt jag har!
Och det jävligaste med det hela är att jag inte direkt känner för att göra nåt heller.. Eller jo, eller kanske i alla fall. Om jag bara kunde komma på nåt roligt, hum.

Gårdagskvällen spenderades i Torslanda/Lilleby hemma hos Marie tillsammans med henne, Lollo och Pia. Åts god mat, sörplades gött rött vin och pratades en massa. Raggade skjuts med Koffe bort till Simson där kvällen avslutades med lite mera vin och ännu mera prat - tack för en trevlig kväll gott folk!

Roligt det där egentligen, då man var runt 15 gick hela sista april ut på att bli knon full och vara ute vid nån brasa med kompisar. Med åren ändras inställningen till kvällen en aning (i alla fall för mig), now days nöjer jag mig med att äta gott och umgås hemma tillsammans med goda vänner, alternativt inte göra nåt speciellt. Förra året var jag exempelvis chaufför. När blev jag vuxen?

Samma sak är det med nyår. Lite väl överskattad dag egentligen. Visst, det blir ett nytt år och på något sätt ska det väl firas men inte fan behöver jag göra det stup full på nån fest eller ute på krogen. Nää, återigen föredrar jag en hemmakväll med got mat och trevligt folk. Shit, jag ÄR vuxen!

Göra nåt vettigt som att duscha eller liknande kanske vore på sin plats för att döda lite tid, sen kanske man skulle gått och köpt jordens godispåse och tillsammans med den våldgästat Per? Systrarna två verkar ska ta till flaskan ikväll igen, jag tänker inte joina dem..jag var ju trots allt vuxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0