Dags för en hyllning.

Tror bestämt att det är dags att höja ett glas och hålla nån form av tal för min nya bästa kompis; Svart på en kvart! Jisses vilket bra skit alltså, smörj in kroppen och sätt dig ute i solen ett tag och jag lovar att du inom kort ser resultat. Behöver jag säga att vi kommer väääääldigt bra överens? ;)

På tal om det så måste jag ta tag i solningen igen nu.. Kanske ska viga några eftermiddagar åt solariumet den kommande veckan, är ju aldrig fel att vara lite brun såhär inför sommaren. Sen på något konstigt sätt känner man sig 'smalare' om man är brun, i alla fall jag. Min kropp känns mycket tightare om den är solbränd istället för blek - en fantomeffekt att gilla! :)



Bästisen for ever and ever and ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0