Det går som i vågor..

Läsarantalet på den här bloggen går verkligen i vågor, ibland kan antalet räknas på en hand och ibland är det över 40. Skoj de dagar man ser att det är många som läst - kanske inte är sååå trista inlägg ändå då? :)

Dagen har spenderats efter följande vis:

- Vid halv tolv åkte jag och Ulla till Svensta, var framme vid tolv.
- Packade in alla mina prylar i huset och slängde mig sedan på cykeln och trampade bort till mammas jobb.
- Surrade lite med henne.
- Gick ner och skrev in mig på arbetsförmedlingen så man har rätt till nån a-kassa ifall det skulle krisa sig med jobb i höst.
- Trampade vidare mot bolaget för att byta några ord med Kerstin.
- In på banken.

..sen var liksom min dag klar, 20 i 3. Vad gör man då?
Åkte hem till mamma där jag svidade om till bikini och satte mig ute och pressade ett tag tills Bengt och pojkarna kom hem. Lite studsmatta med de små innan jag tog över gräsklippningen efter B. In och äta. Mamma kommer hem. Karin kommer. Klockan blir sex och vi drar på gymet för 45 minuters spinning och 13 minuter i solariet.

Nu blev det här enormt trist, i know. Men var bara tvungen att visa att mina 'to do' saker var klara innan klockan ens slagit tre! Kan komma att bli en rätt slapp sommar det här som det känns, dock ska jag ju jobba också men de dagar jag är ledig.. På tal om jobb så gör jag min första dag redan på onsdag. På't igeeen alltså!

I morgon är det jag som tar med barnen till dagis - kvart över sju skulle dom tydligen vara där. Hoppas då innerligt att solen hunnit leta sig fram så jag kan ta min inplanerade cykeltur runt Hoverberg i samband med detta, hoppas!

Nu blir det sängen, känner mig rätt mör i kroppen - på ett härligt sätt dock! :)
Natti.

Ps. Vad beträffar rubriken vet jag faktiskt inte vad jag tänkte på.. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0