Faaaaantastiskt!

Men vilken sjukt bra dag det varit!

Morgonen började i och för sig som alla andra mornar gör.. Ett lik i form av Ida Norling kravlar (läs. ålar/kryper/hasar..) sig upp ur sängen för att vrida av den förbannade väckarklockan som då redan stått och ringt i tio minuter. In på toa för att få den återkommande chocken, ni vet den som framkallas varje gång då man ser sig själv i spegeln halv sex på morgonen.. Blablabla. Lite smink i ansiktet och en plattång i håret och man känner sig något fräschare och redo att möta världen utanför!

5:ans spårvagn till Eketrä där det sedan blir byte till buss 24 mot Torslanda.

Nu till det braiga med dagen;

1. Det har varit strålande sol heeeela dagen!
2. Jag slutade klockan ett för att hinna med ett besök på vårdcentralen (som höll på fram till 2 nån gång)
3. En baguette med salami/brie, en Loka, Svart på en kvart i mängder och bikini.
4. Handduk på gräset och jag som steker.
5. Kristina som kommer och joinar.
6. En glass i värmen (!!)
7. Emma kommer hem - trion är samlad och skiner ikapp med solen! :)
8. Fix fix och in till stan och hotellet där det vankas buffé.
9. Tobbe kommer och joinar på uteserveringen.
10. Svullar underbart god mat i mängder och njuter av sällskapet och det härliga vädret!

..nu var det inte meningen att punkta upp det såhär, trist läsning kanske..? MEN med tanke på att dagen varit så pass bra som den faktiskt varit vill jag gärna i detalj beskriva den även för er! Så ni verkligen kan leva er in i det :)

Tvätt och borstning av tänder nu innan det är dags att entra sängen och ta itu med mitt för dagen nyinköpta korsord (ännu ett stor plus med dagen :p) - vuxenpoäng utav bara helvete på den men vadå, jag gillar att sysselsätta min hjärna. Dessutom läste jag idag i Metro att det är bäst att lära sig saker alldeles innan man ska sova, det 'fastnade' tydligen mycket bättre då :p

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0