Farsan.

Per tog och bjöd med mig på bio, Farsan blev det!
Jisses vilken härlig film, hade inga större förväntningar innan framförallt inte då 'de som ska kunna film' sågat den.. Ack så fel de hade! Riktigt härlig rulle, från början till slut. Sen att karln som satt bakom oss fällde sköna kommentarer lite titt som tätt gjorde inte det hela sämre. Tack Per darling baby för en härlig kväll, det behövde jag!

Dags att sova snart så man tar sig upp i morgon bitti. Sista veckan på Fb för min del. Känns enormt skönt om jag ska vara ärlig! Inte så att jag inte trivs, det gör jag väl. Men just arbetsuppgiften (städa) fixar jag inte längre, så jag säger tack och hej för min del och säger hej hej hallå till Lrn i Torslanda istället :)

-



                                                    Så många minnen - så mycket Du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0