For real!

Nu är det faktiskt på riktigt, jag gör min sista arbetsdag på Företagsbostäder på fredag. Papperet skrevs på idag och det känns faktiskt riktigt gött! Dock samtidigt lite trist, man har ju kommit de andra i företaget väldigt nära och kan prata/skämta med dem om i princip allt - men som bekant så har allt ett slut..

Känns lite konstigt.. Snart är jag 'arbetslös', inte riktigt då eftersom jag kommer att vara på lagret i Torslanda men ändå. Jag känner mig oerhört fri. Trist att man har räkningar som ska betalas annars hade jag alla gånger njutit av friheten ett tag, men men, bara att komma till en ny arbetsplats känns lite som en frihet bara det :)

Putsat fönster till förbannelse idag.. Jisses amalia. Och trots att vi jobbat bort en 'adress' (eller i alla fall en uppgång) så är det sjuuuukt mycket kvar. Misstänker att jag kommer att vara rätt öm i 'putsarmen' då denna vecka är slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0