Förväntansfull.

Slödag..söndag. Har gjort ett gäng tappra försök till att se några avsnitt av 'Uppdrag granskning' men då varje avsnitt stannar av efter drygt 30 min ger jag upp. Förbannade uppkoppling!

Vad göra nu då?
Hade ekonomin sett lite bättre ut än vad den för tillfället gör hade jag lätt åkt in till stan och förlustat mig i en massa trevliga butiker, tagit en lång och härlig fika nånstans och bara myst. Nu då inte det går får vi tänka om.. Per kanske är hemma och kanske har lust att bjuda på en kopp av det svarta guldet? Skulle även ha snörat på mig löparskorna som står ute i hallen och väntar på att bli använda.. Kanske ska ta mig en runda i Slättadamm lite senare ikväll, vore skönt!

Förresten; Biljetter till Roxette - check! :)
Nu är det bara att räkna ner till den 7:e augusti - s k o j som faan! 



Filmen som får en att skratta lika mycket varje gång, haha sååå jävla sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0