Go with the flooooow!

Då man har dagens tryckande hetta och de senaste 'misslyckade' löprundorna färskt i minnet känns det faktiskt inte så frestande att ge sig ut i löpspåret igen. Inte det minsta faktiskt. Satt och försökte komma på alla möjliga anledningar till att slippa tills jag insåg att jag faktiskt inte hade några bra alls. Sitta inne då det är underbart väder ute? Nej. Sitta inne i en lägenhet som är stekhet? Nej. Sitta och kolla på en massa skit på tv'n som du egentligen inte vill se istället för att vara ute och röra på dig? Nej. As you can see - inga bra anledningar.

Sagt och gjort.

Sjukt nöjd faktiskt! Tekniken (om man nu kan säga att jag har någon sådan) var där den skulle och allt flöt på enormt bra! Blev 5 kilometer och det känns riktigt bra, lär somna skönt i natt. :)

Förresten, man måste väl ändå kunna säga att det är sommar nu?!
Jag stack ut 20 över åtta, klädd i kortbrallor och t-shirt, och kom tillbaka vid 20 i tio. Fortfarande lika varmt och skönt ute! Mötte massa personer med systemkassar i handen och kände direkt att det ju vore pricken över i att sitta på en filt med goda vänner en kväll som denna och sörpla vin.. Får ta och styra upp något sådant snart!

Förresten 2; Då jag var påväg tillbaka stötte jag på en gammal klasskompis från grundskoletiden. Hur stora är oddsen liksom? Förvisso visste jag att han bodde här nere (ganska nära mig) men ändå, skoj var det i alla fall! Räknade efter då jag gick därifrån att det är nog närmare 10 år sedan jag såg honom sist.. Vojne vojne, i'm old.

Förresten 3; Två dagar den här veckan har jag sett vuxna människor (ungdomar) komma gåendes med napp i munnen! Vad är grejen med det!? VARFÖR!?? Första gången var det en kille, 15 år kanske som kom och sög på en. Nu ikväll då jag var påväg mot spåret möter jag en tjej i, tjaa..20 års åldern (?) som också kom och sög på en napp. Enormt löjligt anser jag! Det där måste ju enbart vara något folk gör för att få uppmärksamhet, eller är det en ny modefluga? Om så är fallet, det där med flygan alltså, måste jag tyvärr vara en grå person som inte tänker haka på trenden.

Med dom orden tackar jag för mig och säger godnatt, godnatt! :)

DOCK, innan jag avslutar helt måste jag bara dela med mig av denna sjukt härliga låt! Lär komma att tynas bra nog i sommar :)



Sååååå härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0