Hon kommer med solsken!

Rättare sagt, jag kommer med solsken! :p
Vad jag förstått har vädret här hemma i norr inte varit något att hurra över de senaste veckorna. Sa då att då jag kommer upp tar jag med mig solen - tror jag lyckades :) Underbart väder ute idag, me like!

Bra start på dagen i övrigt.
Vid kvart i tio begav jag mig ut på en 7 (?) km lång löptur. Skönt i sig men det gick förjäkla dåligt. Var liksom 'skakis' i benen vilket medförde en obehagskänsla då jag sprang. Näsan rann och ett sjuhelvetes håll infann sig på tillbaka vägen som gjorde att jag endast kunde gå i enormt långsam takt och stanna typ var 15-20 meter.. Blir minsann en vända till ikväll fast då på cykel då jag tänkte ta en sväng runt Hoverberget :)

Nu ska jag svida om lite, packa ihop de få sakerna jag packat upp och sedan tillsammans med Ulla bege mig mot Svenstavik. Nice!

Haha, sitter och lyssnar på Frasse som håller låda på baksidan. På ett sätt skulle man kunna säga att han inte är sämre än nån av oss andra i familjen då vi också vet hur man ska använda rösten och verkligen tar tillvara på talets gåva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0