I guess that this is it.

Jahapp, så var det dags då.
Väskorna står så gott som färdigpackade och väntar på avresa. Några små saker kvar som att ställa mig själv i duschen, städa åt Glenn och kika igenom lägenheten en sista gång innan det är dags att åka.

Just nu, såhär en timma innan avresa, känns det verkligen vemodigt att åka härifrån. Har haft så äckligt roligt nu det sista så det känns tungt att åka ifrån alla underbara här nere. Men hey, jag kommer tillbaka, första vändan ner blir redan den 21:a juli så det ska nog gå bra! :)

Pappa och Ulla har ju varit här i helgen, riktigt skoj har vi haft!
I torsdags tog vi det mest bara lugnt, drack nån öl, spatserade på Avenyn, åt gott och hade bara allmänt trevligt! I fredaga blev det först en liten guidad tripp; ut till Torslanda/Björlanda och Kristina, hem till oss, Kristinas jobb där det blev räkmacka, Backaplan för skoinköp (tre par till mig :D) och slutligen LISEBERG! Mäkta imponerad av mig själv (och Kristina) som åkte A L L T ! Till och med fritt fall. Måste medge att många av attraktionerna gav uttrycken 'hjärtat i halsgropen' och 'nära döden upplevelse' ett ansikte. Dock har vi dock kommit fram till att den absolut hemskaste av alla karuseller vi åkte var 'slänggungorna' - fyy faaan säger jag bara, aldrig igen!

Igår tog vi en dag i stan. Nere vid Lilla Bommens hamn och kikade på båtarna, strosade Kungsgatan upp och ner, blev sminkade på Make Up Store (i alla fall jag och Emma), fikade på mysigt café och åt god kina buffé :) Hann även med en tur ner till småbåtshamnen i Björlanda för att kika på Tom och Karos nya skönhet - oh my god! Kvällen avslutades hemma i soffan till ESC med pappa och Emma som sällskap :)

Duscha nu och en sista kik sen.
So long folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0