Konstigheter.

Idag har det hänt två saker som liksom inte hör till vanligheten..

1. Locket till min burk (en liten rund metall burk) med svart på en kvart hade fastnat. Alltså locket var nertryckt mer än vad som egentligen går. Jag tog en matkniv (en sådan som faller under kategorin bestick) för att bända upp det och lyckas då på något mirakulöst sätt skära mig på tummen, långt och ganska 'djupt'. Dom är ju inte direkt vassa dessa ting så jag fattar inte hur jag lyckades.

2. Fick ett ryck och skulle ta en snabbdusch så jag kastar av mig kläderna och ställer mig i duschen. Då jag precis fått in rätt temperatur på vattnet och ska låta det rinna ner över kroppen känner jag mig plötsligt väldigt 'påklädd', tittar ner på kroppen och inser att jag fortfarande har på mig bh'n. För första gången under min tid i den här lägenheten tackade jag min blandare i duschen för att den är av den gammla modellen - en sådan med två vred, varmt och kallt, som man för varje gång man ska duscha måste ställa in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0