Med ett leende på läpparna..

..går allt så mycket lättare! :)

Det sista sms:et jag skrev igår var ett godnatt sms till en speciell person och det innehöll något i form med 'ska drömma om dig inatt så jag vaknar upp med ett leende på läpparna i morgon'. Okej, riktigt så blev det kanske inte. Hade väl inget speciellt humör i morse då jag tvingades upp, varken glad eller sur. Men sen, då jag kom på jobbet blev jag sakta men säkert gladare och tillslut jätteglad. Ingen speciell anledning till detta vad jag vet, men kanske drömde jag nåt härligt i natt som jag idag inte kommer ihåg men som omedvetet gör mig glad (?) Kanske.. Härligt är det i alla fall! :)

5 minuter kvar av lunchen innan det är dags att göra det sista rycket för idag. Har 5 pall kvar på den order jag håller på med och det ska jag såklart klara lite snabbt!  Heja heja.



Idag är fan hela livet ett disco - göööött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0