Men vad trött jag blir!

En välbekant obehagskänsla har letat sig till halsen.. Den känns tjock samt att den svider då jag sväljer. TÄNKER INTE, VILL INTE, ORKAR INTE, SKA INTE bli sjuk nu! Aboslut inte. Dock är det bara halsen än så länge, peppar peppar, så vi får hoppas att det stannar där och går över snart. En sjukdom nu skulle verkligen ta ner mig på minus vad gäller träning etc. Å da ha je int stonnan ma..

Segt har det varit att jobba idag, huga. Motivationen var liksom bortblåst. Tycker inte om sånna dagar, blä. Dock, på något mirakulöst sätt gick de åtta timmarna och jag fick åka hem. Sitter nu i soffan med datorn i knät och tänker över min inplanerade städning. Oj vad jag INTE kände för det nu. Kanske skjuter upp elendet tills i morgon, eller?

Haha, igår morse ringde förresten Felicia till mig och nästan skrek ut; 'ÄR DET DEN HÄR LÅTEN!?' Hör nån form av musik spelas upp och får genast ett leende på läpparna. En låt jag sökt efter med ljus och lykta under en längre tid är nu funnen tack vare fröken Halvarsson - gryyyymt! :) Och eftersom jag är så snäll ska även Ni få tillgång till den!

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0