På det berömda.

Av en ren slump hörde jag idag på radion att det var sista dagen att deklarera - shiiit!
Totalt glömt bort detta och med tanke på att jag skulle göra reseavdrag (något jag aldrig tidigare gjort) blev paniken ett faktum. Har sedan dess gått och tänkt 'måste komma ihåg att deklarera, måste komma ihåg att deklarera..' kom på det, tack och lov, då jag klev in genom porten här hemma. Och nu, lite fix och don senare, är det klart! :)

I övrigt har det varit en rätt kreativ dag för fröken Norling. Förutom att jag arbetat och deklarerat har jag även hunnit med att ringa en massa viktiga samtal, en del mer viktiga än andra. Detta har i sin tur resulterat i att jag nu vet hur jag kommer att jobba i sommar (i alla fall på bolaget) så det känns gött. Tror det kommer att bli en bra sommar det här, det känns nästan så! Hoppas att min emigartion till Jämtland kommer att medföra ett litet plus på kontot i alla fall, det borde det väl, eller? Som det ser ut nu åker jag hemöver sista helgen i maj, förhoppningsvis då med pappa och Ulla, (har föreslagit att de kan göra sig en liten tripp neråt landet då, vore skönt att slippa frakta större delen av mitt liv på ett tåg..) och blir hemma till slutet av augusti - längtar faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0