Regn i Björlanda.

(Vid eventuella stavfel skyller jag på Kristinas tangentbord som uppenbarligen är helt olikt mitt, okej!?)

Har haft en riktig myskväll här ute i Björlanda ikväll :)
Började med mat i form av grillat kött (som dock blev stekt eftersom det duggade lite ute), potatissallad med rödlök och äpple, god fetaost sallad och bea. Till efterrätt; enorma mängder godis och chips. Underbart det är med svullkvällar! Då det inte inträffar alltför ofta uppskattar man dem riktigt ordentligt då man verkligen unnar sig det!

Dagen har i övrigt varit bra, en tryckande hetta även idag. Dock tror jag att skyfallet utanför ska råda bot på det tills i morgon då det lovats soool. Heeela morgondagen skall spenderas i äkta 'Svart på en kvart' anda med ett eventuellt break för en titt inne i stan på hurtigt folk som springer Göteborgs varvet.

Blev by the way kär nu ikväll.. Sandra (en kompis till Kristina) har en katt som för någon vecka sedan fick en ljuvlig kull ungar. Kristina är nu i helgen kattvakt åt dessa små liv, ojojoj så kär man blir! Dom är ju för söta då dom är sådär små.. Står dock emot frestelsen och nöjer mig helt enkelt med att kela med de små då jag får tillfälle.

Jaa, ska vi säga tack och bock då?
Blev rätt trist inlägg det här känner jag.. Lovar en förbättring till i morgon! :)

..9 dagar kvar nu sen är jag på Jämtländsk mark igen - G i l l a p å d e n !

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0