Rubrik.

Jag kan absolut inte skriva ett ord här på bloggen utan att jag har en rubrik att 'skriva efter'. Dock finner jag dessa ting fruktansvärt svåra att komma på. Ni ser ju hur roligt det blev idag liksom..

-

Var just in på op.se och läste dödsannonserna om Robin. Blir alldeles rörd, Du var verkligen en älskad människa! Kan fortfarande inte riktigt förstå att det faktiskt är så att han inte finns här bland oss längre. Vill inte, kan inte. Orättvist är vad det är! Begravningen äger rum den 28:e maj vilket betyder att jag inte kommer att kunna närvara. Verkligen lessamt då jag gärna varit där och tagit farväl av denna fina människa. Det första jag ska göra då jag kommer hem till Svenstavik är att köpa någon fin blomma och åka till graven.. Förresten vad beträffar begravningen misstänker jag att det kommer att bli en väldigt fin cermoni med en fullsatt kyrka. Återigen - hade också velat varit där! Ska skänka en massa tankar härifrån södern i alla fall.

-

Timmarna på jobbet har rullat på bra, me like!
Jag och Daniel unnade oss god glass på lunchen som vi avnjöt ute i det härliga vädret. Eller ja, där tog jag kanske i. Så härligt har det nog inte varit idag om jag tänker efter. Visst, det har varit varmt men fööör varmt! Luften har verkligen stått stilla, inte en vindpust, ingenting! Samt att det varit sjukt kvavt. Kom dock en liten regnskur nu på eftermiddagen vilket gjorde att det lättade lite. Dagens i-lands problem - det är för varmt (!) Ska kanske bara vara tyst jag och vara glad över den värme som är!

Mat nu, löpning sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0