'See you on the other side'

Jag har legat helt golvad hela dagen, inte kunnat gjort nånting sen jag fick beskedet.. En miljon tankar snurrar runt och man kan inte fokusera på nånting.

Nu om nån gång önskar jag att jag befann mig på hemmaplan! Inte för att jag skulle kunna göra nån skillnad i nåt men det skulle ändå på något sätt kännas bra. Här nere är på tok för långt ifrån. Tackar dock Gud för min underbara mamma! Hon köpte med sig ljus och kort, åkte till olycksplatsen och lämnade det. Känns faktiskt mycket bättre nu!

Ska försöka skingra tankarna lite nu..
Söta Marcus kommer snart och plockar upp mig. Tacos och filmmys hemma hos honom sen - me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0