Shiny H A P P Y !

Tänk va fort humöret kan ändras!
Sist jag skrev var jag inget annat än bitter, less och SJUUUKT uttråkad. Ringde land och rike runt i hopp om att någon ville avvara mig någon minut, helst in real life, men icke.

Målade naglarna.. Testade lite saker med nån ögonskugga.. Tog fula ego pics.. En massa saker för att fördriva tiden lite. (Nånstans där i bakhuvudet fanns även funderingar på en löptur men dom försökte jag förtränga!) Dock var ingen av dessa saker särskilt upphetsande, tråkade snarare ut mig ännu mer. En blick på en av mina garderober, den av de två som innehållar alla mina jeans (däribland jeans jag 'vuxit ur'). Har ett x antal gånger, för många gånger, testat dessa 'urvuxna' plagg i hopp om att komma i dem igen men utan vidare bra resultat. 

(Lite onödigt fakta om jeansen för att lättare få er att förstå min frustration över att inte kunna använda dem)

  •  Ett par G-Star jeans. Ljusa stentvättade med stora bakfickor med dragkedja. Enormt åtsittande och sjukt snygga! 1500 :-
  • Ännu ett par G-Star. Dessa i mörkblått (enfärgade, alltså inte stentvättade) även dessa enormt åtsittande och sjukt snygga. 1200 :-
  • G-Star igen. Dock lite mer 'slit och släng' variant på dessa men ändå snygga. 1000 :-
  • Ett par Diesel jeans. Samma färg dom de andra paret G-Star. Inga speciella egentligen men 'stilrena' eller vad man ska kalla dem. 1000 :-
  • Nude jeans. Stuprörsvariant, mörka stentvättade. 1200 :-

Alltså, FEM par jeans = 5900 :-
Ni kanske förstår att jag varit lite pisst över att inte kunnat använda dem!? Tanken på att sälja dem har funnits men lika snabbt försvunnit. Kan inte jag ha dem ska ingen annan heller det!

I alla fall. Jag tog mod till mig och öppnade garderoben och plockade fram mina små älsklingar.. Med en stor klump i halsen testade jag första paret (de ljusa G-Star) och FAKTISKT, jag fick på mig dem (!!) inte hela vägen dock, fattas kanske 1,5-2 cm innan de sitter som de ska - MEN ÄNDÅ!! Fram till nu har jag typ bara fått upp dem över halva låret.. LYCKA ÄR ORDET! Testade resten av brallorna och det var bara ett enda par jag fortfarande inte får på mig, men va faaan, 1 av 5 är godkänt tycker jag! :D Av dessa fem är det nu tre par som jag kommer att kunna börja använda igen - Kan ni förstå den lycka jag känner nu!?

För att fira detta tog jag med mig själv ut på en härlig löptur - det var jag fan värd! :) 
Nu blire sängen så jag tar mig upp i ottan igen i måra..
Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0