Sweet dreams.

Dags att göra sig i ordning för sängen kanske.. Klockan ringer i vanlig ordning kvart över fem i morgon - underbara tid, not! Samt att jag verkligen avskyr larmet till min väckarklocka (en av dem, har två), det är en sån där som bara piper då den 'ringer'.. usch, hate it! MEN utan den skulle jag aldrig ta mig upp. Telefonen ligger alltid bredvid sängen = väldigt nära att bara vrida av då den ringer.

Haft lite myskväll med Emma, Kristina och Flisan nu ikväll. Me like :)

Hade nog kanske inte så mycket mer att förtälja för stunden..
Eller jo (!) Felicia kom hit med ett par jeans hon lånat av mig, ett par jeans jag inte kunnat haft typ det senaste året men ikväll gled dom minsann på!

..misstänker att det är sjukt trist att läsa om huruvida mina jeans passar eller ej. Sorry men jag är så g l a d så jag måste bara berätta det!

Sängen nästa.
Skepp och hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0