Syttende mai.

Goooood morgon världen!

Har med nöd och näppe tagit mig upp ur den, som vanligt på mornarna, perfekt tempererade sängen. Usch att man ska vara så förbaskat trött alltså. Igår kväll tyckte jag att jag la mig i okej tid men såklart kunde jag då inte somna så klockan blev säkert efter 12 den här gången också. Nästa helg ska jag banne mig ställa klockan på samma tid som jag har den på veckorna bara för att jag då KAN vrida av den om jag skulle vara på tok för trött - haha!

Undrar just när jag ska hitta mitt drömjobb med flextider?
Vore det ultimata för mig har jag kommit på.. Nån dag kanske.

I övrigt längtar jag fortfarande hem som en tok!
Kan inte bärga mig tills pappa och Ulla kommer ner, ska bli såååå skoj! Liseberg, lite shopping, god mat, Ullared (förhoppningsvis, pappa?) och en massa mys som sedan avslutas med att JAG åker med hem till Jämtland på söndagen :D Det enda minus jag kan se med det är att jag inte kommer att träffa Emma och Kristina så mycket i sommar.. Men men, dom finns säkert kvar här i höst då jag kommer tillbaka :)

Näääni, lite fix och sen vidare till Torslanda och Lrn.
Raukes.

Förresten, hade det inte varit sjuuuukt skoj att åkt till Norge idag och firat syttende mai med dom!?

Kommentarer
Postat av: Anna

Mamma o pappa kommer ner imorgon. Jag och mamma skall till Ullared på Torsdag :)

Hoppas ni kommer ner också. Sedan kan ju Jan göra precis som pappa gör. Sätta sig på harrys o ta sig en öl och äta plankstek och sedan kolla på motormuseet ;)

2010-05-17 @ 20:29:22
URL: http://familjenlindwall.blogg.se/
Postat av: Ida

Ååh va roligt! Hoppas verkligen vi tar oss ner också och jag ska lämna det där förslaget till honom, haha :p

2010-05-17 @ 20:44:59
URL: http://norlingida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0