Ta tag i mig.

Men det var då väl faan va trött jag ska vara då, eller trött är inte rätt ord.. Seg, just det, seg är jag.

Hela veckan har jag kommit på ursäkter till att inte sticka ut och springa, fan. Har dock gett mig själv lov att, såvida inte andan faller på, vila fram till lördag men då blir det hårt. Löpning och gym.. Vill ha tillbaka lusten - NU! Inte länge kvar innan St. Olavs går av stapeln heller.. Blir hårdträning riktigt nu så man kan prestera bra då det är dags! 

Även denna dag har spenderats längst upp på Avenyn, Götaplatsen närmare bestämt. Putsat fönster till förbannelse (bara jag har putsat över 100 sidor idag..) och än är det inte klart. Lär bli där uppe resten av veckan misstänker jag om vi ska bli klar med alla lägenheterna. Puh..

I övrigt tvättas det för fullt här på Östra idag. Trist men välbehövligt. Gud så bra man hade det egentligen då man bodde i Svensta, både tvätt/diskmaskin i lägenheten. En sån lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0