Telenor..

Satt just och förbannade mitt mobila bredband från Telenor. Funderade på hur jag skulle skälla på människorna som lurade på mig skiten nästa gång jag är inne i stan. När jag som bäst sitter och tänker på detta börjar låten 'Technologic', signaturmelodi till Telenors reklam.. Ett tecken? Då det väl fungerar är det bra, rätt snabbt och ja, uppfyller kraven liksom. Dock händer det alltför ofta (läs i snitt flera gånger/dag) att det kopplar ner så man måste hålla på och starta om det.. Usch!

En sak till som för tillfället stör mig är att soffan är alldeles fööööör liten.. Får se till att åtgärda 'problemet' efter sommaren. Innan är det rätt meningslöst då jag inte ens kommer att vara här. :)

Nä, nu ska jag kika runt efter lite skor. Behöver en hel del 'sommarskor' och fram tills lönen kommer kan jag ju alltid fönstershoppa lite för att sedan, den 25:e, göra slag i saken! :)

Kolla skor nu, sova sen.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0