Vårrus.

Igår var det alltså dags för Vårruset att gå av stapeln.. Måste medge att jag hade mina tvivel. Trodde att jag efter någon kilometer skulle behöva bli hämtad med bår eller liknanade men jag klarade det - med bravur dessutom då jag kom in som andra person för Företags Bostäder med en tid på 25 min (sträckan var på 5 km) så jag är faktiskt nöjd! Med tanke på att träningen nu den senaste månaden i princip stått stilla får jag vara nöjd.

Har varit sådär äckligt trött idag. Mest gått och kollat på klockan känns det som, usch. Sen att man är stel i hela kroppen gör det inte direkt bättre. Ska bli gött med en ledig dag på torsdag, röda dagar = bra dagar!

Tankarna på den saknade vännen fortsätter att fara omkring. Har nog fortfarande inte fattat vad som faktiskt hänt.. Misstänker att det lär dröja.

Lite tandborstning och fix innan det är dags för sängen.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0