Vi kallar det ljuvligt!

Har haft en sjukt härlig helg - ska helt klart emigrera oftare!

Helgens plus;

  • Sol heeela långa dagen igår!
  • God mat.
  • Många härliga skratt.
  • En massa prat om gamla minnen.
  • Mys mys mys med systrana <3
  • Simsons 25 års kalas med roligt folk och god dryck :)
  • Lilla Bommen där Jonas lagt till med båten.
  • Cheesburgarna efter krogen.
  • Volvo special som jag unnade mig idag.

Helgens minus;

  • Den enormt ojämna brännan.. (Som dock förbättrades något idag)
  • Att helgen gått så fruktansvärt fort :/

Var inte så många minus :) Har helt enkelt varit perfekt om man bortser från första punkten på 'minus listan'.. Kan inte fatta det?! Kan inte förstå hur jag kunnat bränna halva benen. Igår kunde man se en tydlig rand, ena halvan bränd och den andra vit. Hur är det möjligt? Att man inte bränner sig på sidorna av magen kan jag ta, armarna hänger ju oftast längsmed sidan vilket då gör det lite svårare för solen att leta sig dit men benen! Well well, har jobbat på det idag så nu hoppas jag att kontrasten inte är lika stor.

Göteborg har verkligen visat sig från sin bästa sida den här helgen vilket fått mig att börja tvivla på min hemfärd.. Är det verkligen rätt det här nu då? Tror dock att det kommer att bli bra men då man haft en sån underbar helg som denna så vill man gärna ha mer. Meeen, jag kommer ju ner igen! :)

Nu blir det fix innan läggdags, ny arbetsvecka i morgon, pust. Dock bara fram till torsdag sen är det ledigt, gött!

Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0