4 days..

4 jävla dagar kvar till löning..
Kan tänkas bli fyra rätt långa dagar, eller kanske inte heller förresten?

Kommer att vara på hemmaplan, antingen hos mor i Svenstavik eller hos far i Rätan och som vi alla vet är det lite svårare att göra av med pengar där. Jag säger inte att det inte går men svårare är det, i alla fall för mig (förutom snus och bensin då..)

Till helgen kommer min moster och mina två kusiner upp hit för att hälsa på lite, skoj skoj! :)
Det trista med det hela är dock att jag på fredag, då dom kommer, jobbar till åtta eller om det var halv nio på kvällen. Sen på lördag är en stadstur inplanerad då det nalkas födelsedagsfirande av en annan kusin som kliver in i myndigheten.. Får försöka ta tillvara på tiden på lördag dag helt enkelt med moster och co!
Allt går ju bara man vill, det är fan sant det!


Mjaaao, det var väl vad jag hade att förtälja at the moment.
Just det, Sophie - i call you later!

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0