Day one.

Fem saker du inte visste om mig.

1. Jag har enorma komplex för mina bröst.
2. Jag älskar att dricka vin ensam och bli salongsberusad, då om nån gång kan jag verkligen rensa skallen!
3. Jag är enormt rädd för att bli ensam och kan nästan få panik då jag tänker på att alla en vacker dag ska dö..
4. Jag är väldigt fåfängd/'egocentrisk' av mig och försöker spegla mig i allt som kan tänkas reflektera min spegelbild.
5. Jag avskyr att min mage putar ut och brukar, då jag är bland folk, alltid spänna den för att den ska se finare/plattare ut (har dock kommit på mig själv med att göra det då jag är ensam också - faaast, det är bra träning för ryggen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0