Det går bara man vill..tillslut.

Skulle sås tort byta routern här i huset.
Fram till nu har vi haft min härk som motarbetat mig mest hela tiden, kopplat ner mig, gjort så man måsta startat om den etc. Så i somras då mamma och Bengt köpte ny dator passade de även på att köpa ny router - som sedan dess så snällt fått stå i sin kartong inne i deras sovrum.

..tills ikväll då vill säga.

Man tycker ju inte att det ska vara så svårt egentligen.
Sätta sladdarna lika i den nya som den satt i den gamla, rätt simpelt.
Dock vill det som gärna fungera på en gång då jag ska göra nåt men efter en massa försök hit och dit, nån svordom och två telefonsamtal (till två olika personer) fungerade det äntligen!

Så; Det går bara man vill..tillslut!

Nu ska jag se om jag hittar nån rolig film att kika på senare.
Jisses, har helt kommit av mig i filmtittningen, minns inte sist jag såg en - skärpning på den va Norling!
Dock vill jag gärna tro att det blir ändring då jag flyttar till stan, jag VILL gärna tro att det blir ändring på en massa saker då; ordningsamheten, kosten, träningen med mera med mera.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0