Det nya livet!

Känns som att jag faktiskt (äntligen) kommit in i någon form av nytt liv!
Jag känner mig peppad och verkligen taggad till tusen till att fortsätta i samma spår dessutom vilket ju alltid är ett plus!

Idag har jag dock haft en vilodag.
Känner av branog bak mot skinkorna och fram på smalbenen från gårdagens super walk så idag fick kroppen vila. Men i morgon ska jag på't igen! Jobbar 07.30-12.30 och sedan 16-22.30 vilket alltså betyder att jag mellan 12.30-16.00 hinner med ett pass! Tänkte köra samma som igår, vilket jag borde hinna om jag går i samma takt som igår (helst snabbare!) Blir bra det här, bra som tuuuusan :) Ska även försöka klämma in några minuter i solariet också. THAILAND FIT, THAILAND FIT, THAILAND FIT! :D

Har även kommit fram till att jag ska börja med Herbailife, i alla fall byta ut lunchen mot det. Känns lättare att hålla koll på kaloriintag om man kör shakes (även om det bara är en gång under dagen).

Nä, nu ska jag ta och avsluta detta och göra mig i ordning för kvällen och sedan läsa några sidor ur min enormt spännande bok!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0