Fantastiskt!

Nu då jag satt mig ner med datorn i knät och fötterna på bordet känner jag att detta faktiskt varit en bra dag. Jobbet gick i vanlig ordning bra med en massa varor att ställa ut, flaskor att fronta och kunder att betjäna. Snäll och söt som Gerd är lät hon mig gå hem halv sex vilket var bra då jag då fick tid att packa väskan för morgondagen. Vi halv sju var jag klädd i de tighta och påväg ut på en power walk. Och vilken power walk det vart sen, herregud! Länge sen jag var såhär härligt slutkörd alltså, grymt med sällskap! Mera sånt, tack! :)

En mortot och en tallrik kräm och mjök senare var jag påväg till Rätan. Packade tillsammans med pappa in alla Emmas saker i bilen så det skulle va klart tills i morgon och gick sedan in för att få mig lite fika.

Återigen, bra dag med många uträttade saker - nice!

I morgon åker vi alltså, jag, Alexander och Andreas, neråt landet. Faan va underbart roligt det ska bli! Så grymt skoj att träffa alla, dra in havsluften och lyssna på den mysiga dialekten. Göteborg, jag är kär i dig! <3 Blir kvar där nere tills på söndag då vi styr kosan uppåt norr igen. Blir då raka vägen in till stan för min del för att lasta in alla mina möbler i lägenheten, wiiiho va skoj det ska bli! :) Kunde väl aldrig i min vildaste fantasi tro att jag skulle bli Östersundsbo igen men tji fick jag. Dock kommer jag ju inte bo där jämt, har ju som inget jobb där..än..och kände mig inte så sugen på att pendla så det får bli min frizon då jag är ledig.

Blablabla.
Ska bränna en skiva nu och sen gå och lägga mig.
Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0