Han sa kuk!

Så var man nere i Götet då!
Inte en dag för sent om ni frågar mig, jisses jag måste helt klart bli bättre på att ta mig tid att åka ner och hälsa på! Nu var det 4 månader sen sist.. Har myst med Jonas nu ikväll och konstaterat att jag inte sett honom sen i maj, fatta (!!) 6 månader sedan, HUVVA!

Knallat runt på stan idag.
Utökat garderobens innehåll, fått hår klippt (verkligen på tiden!), druckit öl på The Dubliner och käkat buffé på Odin, en mycket bra dag i Göteborg helt enkelt! Att vi dessutom hade ett besök på Rosa Mi som en av de första punkterna på dagens schema var heller inte fy skam - me like, me like alot! :)

I morgon blir det eventuellt en tur ut till Torslanda för att luncha med godingarna från Lrn, skulle va grymt skoj att träffa mina pojkar! Sen har vi även pratat om en tur till Universeum, skulle va intressant. I morgon kväll är i alla fall en utgång planerad, förbrakare at Mackan och sedan ut och göra stan osäker. Känner för att stänga krogarna i morgon så det lär kunna bli en lång natt ;)


Juste, måste se till att hitta ett par nya skor i morgon.
Måste se till att ha nåt bekvämt på mig då vi ska va ute natten lååååång ;)

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0