Helt plötsligt..

..fick hon ett supersug att gå ut!
Smink, kläder och hår ska vara perfekt, vinet ska aldrig ha smakat godare, hög rock ska spelas ut ur högtalarna, syster ska vara med, många vänner från Göteborg och här hemifrån ska vara med och vi ska göra som ingen annan kan!

Önska kan man ju..
I jul göre vi det, då syster kommer hem då jävlar blire! :)

Back to reality.
Borsta tänderna och tvätta av ansiktet är vad som står som nästa punkt på schemat därefter följer sängen och att läsa några sidor ur boken 'Spökflickan'. Inte så tokigt det heller kan man tycka MEN jag hade föredragit en utgång.

-

Haha, min mamma är nog den enda som säger; 'Å äntligen' då en film är över. (Att hon sa det beror på att hon nu 'får' gå och lägga sig, dock har hon mer eller mindre sovit sen nyheterna :p)

Bara för att jag är så jävla snäll bjuppar jag på två grymma låtar - njuuuut!






Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0