Hemma..tillslut.

Det vill som bli långa arbetsdagar verkar det som.
I morse var jag på plats i Åsarna klockan 08.30. Var klar med städningen i rummet vid 12 och åkte då åter till Svenstavik där det blev trevligt och gott fika på cafét.
Plocka upp Marcus på dagis och sedan tillbaka till Åsarna för att kliva på skift nummer två för dagen; 16-22.30

Även fast det nu bara var 1,5 timmar längre jag jobbade ikväll motför andra kvällspass så kändes det branog i kroppen, då framförallt i ryggen. Den stackarn skulle verkligen fått sig en ordentlig genomkörare den av nån som kan innan det blir nåt riktigt helvete med den.. Kändes inte som att jag varken hade tid, lust eller ork med nåt sånt.

I morgon är det ledigt på förmiddagen, kliver på klockan 16. Innan dess ska jag ta mig en ordentlig promenad, till Brånan närmare bestämt. Blir skönt det! Får hålla tummarna på uppehåll i morgon förmiddag, är ju som lätt hänt att man annars hittar på bättre saker att fördriva tiden med :/ Självdiciplinerad som man är.. Eeh.


Nä, nu ska jag ta och göra mig klar för natten och sedan skutta ner mellan lakanen.
Natti natti.

..och Sophie, världens orättvisa är numera lite mer rättvis ;p
Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0