I made it!

Sjukt nöjd jag känner mig över dagen som gått.

1. Jag tog mig upp i bra tid, inte alltför trött och var på plats i Åsarna 10 minuter innan sju (!)
2. Jobbet gick bra, gamlingarna va mysiga och kollegorna bäst.
3. Då klockan slog tolv bytte jag om till de något tightare kläderna och g i c k/joggade sedan till Svenstavik.
4. Två timmar senare var jag framme och unnade mig själv 21 minuter i solariet.

Stretching i duschen sen hemma på Klövervägen.

Nu känner jag mig sjukt mör i kroppen och sjukt nöjd!
Att jag dessutom vet att jag inte måste gå ut nåt mera idag. Att jag bara kan chilla, läsa och må gott resten av kvällen gör det hela bara ännu bättre! :)

I morgon är det jobb igen mellan 07-12 och efter det mest troligt en stadstur, fint det.
Ska även klämma in en joggingtur och några minuter i solariet igen, jiiiha!



Förresten det så är jag barnvakt nu, barnvakt till alla tre vilddjuren..
På ett sätt är det bra att dom är tre eftersom de då kan underhålla varandra rätt bra. Å andra sidan är risken för bråk betydligt större :/ Måste dock säga att dom faktiskt är rätt så snälla så jag ska väl egentligen inte klaga.
Den yngste, Jon, ska i alla fall i säng nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0