It's winter outside!

Jaa nu jäklar är det vinter här i norr!
Rätt mycket snö har vi fått samt att termometern allt oftare visar minst -10.

Mysigt anser jag, såvida man är rätt klädd idag alltså.
Idag var jag inte det, skippade långjalingarna och körde wild and crazy stil (jeans) till cafét.. Burr så kallt! Men mys var det att fika i alla fall, mysigt och gott! :)

Karin, Elin och Sofie är här nu!
Det gillas skarpt från min sida då vi inte ses så ofta.. :/ Tanken var att vi skulle baka idag men lusten till det rann liksom av mig. Alla ideér jag haft tidigare i veckan om VAD jag ska baka är nu försvunna och det enda som återstår är chokladbollar.. Som jag inte ens tycker om. Njaa, tänka lite mer på det här så får vi se om det kanske blir bak lite senare idag istället.


I morgon är det stadstur på schemat med shopping och sedan utgång - wiiiiho! :D
Skulle även på nåt sätt försökt fått in min säng också så jag slipper sova i soffan..hum, nån som känner sig manad?

Mamma!? Karin!?
Hoho, jag, Elin och Sofie vill åka på Dollar NUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0