Jag var tvungen.

Ibland blir jag faktiskt imponerad på mig själv, faktiskt..
Som i morse då jag lyckades ta mig upp innan nio, äta och klä mig och sedan strax innan tio bege mig ut på en promenad till Brånan. Riktigt härligt väder och steget var bra (även om det försämrades lite mot slutet..). Tanken var att gå tillbaka också men nej. Fick bli lite fika och skvaller hos Emma-Lina istället och sedan en tur till Dollar för lite onödiga onsdags inköp; två prydnadshästar i rosa och svart samt en 'badkarskudde' :)

Skulle egentligen arbeta ikväll men ta mig tusan, kroppen säger ifrån. Sen känner jag även att jag med gott samvete kan va hemma ikväll. Full huggning resten av veckan istället då det är två heldagar på bolaget inplanerade samt en herrans massa timmar i Åsarna. Alltså, jag klagar inte! Är sjukt glad över att jag har så pass mycket jobb som jag har men ibland måste man få vara lite ledig också.

Har funderat på om jag skulle åkt in till stan en sväng och hämtat lägenhetsnyckeln och då också kika på den. Vill gärna tror att jag minns exakt hur den ser ut och hur stor den är men man kan aldrig så noga veta, jag kan ha förskönat den bilden också (förhoppningsvis inte dock!) Men en resa till Östersund själv kändes allt annat än lockande och tydligen fanns det ingen som kunde tänkas vilja följa med.. Hum.. Kanske ska slå Ellinor en pling och höra om hon har tid, lust och ork :)

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0