Jobbhelg.

Så var denna arbetshelg till ända.
Inte för att det egentligen varit så arbetsamt..egentligen.

Har ju bara jobbat 08-13 både lördag och söndag, men ändå.
Istället för att vara full och odräglig någonstans har jag hållt mig på hemmaplan, det vill säga Svenstavik.
Har bytt ut alkoholen mot motion istället :)

I fredags blev det promenad till Berg och sedan tillbaka och igår bar det av till Vigge.
Den sistnämnda turen är dock ingen jag direkt rekomenderar.. Var stel från fredagens tur, det blåste och kom snöblandat regn från himlen - ingen hit MEN vi tog oss fram och belönade oss själva (jag och Jörgen alltså) med två härligt iskalla Carlsberg - tack Erik! :)

Kvällen avslutades med soffhäng och onyttigheter hos Erik i Vigge tillsammans med honom, Jugge och Loven. Mys! :)

Nu ska jag ta mig en tur runt Rörön så jag får äta av godiset Bengt just kom hem med (damn him!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0