Kaaaaaos.

Så var man hemma i norr igen då.
Dagarna gåt på tok för fort, hade absolut inte haft nåt emot att stannat kvar där nere några dagar till men, as we all know, allt måste ha ett slut.. Ska se till att inte dröja så länge med mitt nästa besök - innan jul, ja tack!

Enormt skoj har vi haft i alla fall!
Så härligt då vi alla har lika sjuk humor - är ju som lätt hänt att det blir ett å annat skratt då :)

Har kommit på det ultimata för mig nu; jobba nere i Göteborg en vecka i månaden (!)
Underbart det skulle vara, då skulle jag både kunna ha kvar kakan och samtidigt äta den, hänger ni med? Vore som sagt det ultimata, ska kika på det där, måste gå!


Av min kalender att döma så är det arbete i Åsarna i morgon mellan 07-14.. Mjaa, vet inte om jag var så sugen på det. Hade mycke hellre varit inne i lägenheten i stan och pysslat på istället, men det får bli senare.

Men HELVETE va tråkigt jag skriver, skärp mig för faan!
Tror dock inte att det kommer att bli bättre så jag ger nog upp det här för idag och hoppas på bättre lycka i morgon istället, natti natt.



Göteborg, jag saknar dig..




..'Jag ska ta hans namn, hans efternamn - VEM!? - hans efternamn' 
/ Andreas Norling
HAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0