Men vad i!?

Alltså seriöst!
Jag har faktiskt inte fattat grejen med att bli vän med personer du aldrig någonsin träffat på Facebook. Jag har överdrivet många vänner på FB, många är inte ens mina vänner i det riktiga livet MEN jag har i alla fall träffat alla personerna nån gång i mitt liv. Det har jag liksom haft som ett litet 'krav' till mig själv, måste ha träffats nån gång in real life. Anledningen sen till att jag har så många vänner som jag har är av den enkla anledningen - jag är nyfiken! Ju fler vänner desto mer får du se :p

Nyss hade jag en vänförfrågan från en tjej jag aldrig träffat.
Skrev ett meddelande till henne och frågade om vi kände varandra, nej skrev hon till svar men jag känner dina släktingar och har en stuga i Jämtland.
Eeeeh!?

Utöver den här tjejen har jag 4 andra som jag inte har en aning om vilka de är.. Hum.. Och som svar på frågan varför jag inte ignorerar dem på en gång säger jag; det kan vara en person som jag kanske känner/har känt men inte minns namnet på (vissa har ju dessutom andra namn på FB än vad dom egentligen heter..) så innan jag ignorerar vill jag ta reda på mer fakta om personen.

Haha, visst är det skoj att folk vill bli vän med en men va fan!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0