Replay music!

Oh my God!

Bästa på länge, Replay Music för Spotify - nu kan jag äntligen få ner ALLA bra låtar jag vill ha till datorn! Fatta hur jävla bra det här är! Nån kommer visst ha den bästa musiken i bilen nu framöver :D

Teknikens under.

I morgon blir det staden som sagt, mamma hotar med att åka tidigt för att hinna gå på Coop och kika på stekpannor, tycker jag inte. Fast, om mamsen verkligen vill det och finner nån form av tillfredställelse i det så visst, klart kvinnan ska få kika på stekpannor om hon vill det! :)

Taggad till tusen är jag dessutom inför morgondagens utgång, tror det kommer bli g r y m t !
Håller innerligt tummarna för en massa mys med Frida då det var på tok för länge sen jag såg den tjejen.


Ooh, ikväll bokade Sophie tågbiljetter för oss då vi ska ut på vift.
Maaan no lell är det ta mig tusan på riktigt! :D
Fixa lite så som pass och twinrix sen är vi fit for fight!


MEN VAD I HELVETE!!
Läste just på Aftonbladet att Linnea åkte ur Idol - WHY!?
Dumma jävla svenskar.. Skicka hem Minnah för tusan!
Linnea var, enligt mig, en given finalist!


..nä jag återgår till musiken jag, den gör mig inte förbannad iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0