Rubrik.

Jag har sagt det förut men säger det igen, jag kan inte skriva en endaste bokstav på själva inlägget om jag inte har någon rubrik. Därför de emellanåt blir så fantasifulla, som idag - 'rubrik', det är väl fyndigt!?
Ska försöka komma på nåt stående, nåt man kan ha varje dag så man slipper detta eviga tänkande på denna så, egentligen, meningslösa grej!

Glasbanken idag.
Gått som smort och faktiskt har tiden (nästan) flugit förbi, mera sånt tack! :)
Åter på brottsplatsen i morgon med hopp om enorma mängder kunder så tiden går ännu fortare. Fast egentligen borde de bli mer kunder i morgon då vi har stängt på lördag.. Kan ju hoppas i alla fall!

Idag köpte jag förresten en ny sak till mina fötter, ett nytt deo stick vid namn 'Thai' (kristall deodorant). På jobbet var det en som varmt rekomenderade den så nu hoppas jag att den även fungerar på mig!
Återkommer med resultat då jag testat.

På lördag är det öppning på puben i Klövet med The Relatives som spelar. Egentligen borde jag inte åka dit då jag; 1. Borde spara lite slantar till nästa veckas stundande Göteborgs resa och 2. Ska jobba på lördag.
MEN (ständigt detta men) det lär bli mycket folk, mycket folk man känner och kanske inte har träffat på länge samt att det ju a l l t i d är roligt att se kussarna spela - jag är ju trots allt deras största fan ;) 


Har ett litet dilemma också kom jag på.
Jag ska ut och gå ikväll men vet inte om jag kanske måste vara barnvakt en sväng innan mamma kommer hem. Frågan blir då; äta nu och riskera att få håll sen eller äta efter promenaden och riskera att dö av hunger under promenaden. What to do!? Jag hatar att ha håll (!) Tror jag klämmer en banan nu och väntar med lasagnen till efter min lilla runda. Dagens i-lands problem löst!

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0