Svenstavik.

De senaste dagarna har varit så härliga!

Jobbade i Åsarna i måndags och susade därefter in till staden där Alexander och Andreas väntade med 'flyttbilen' och alla min saker. På ett litet kick hade vi bärt upp allt i lägenheten och pojkarna begav sig vidare medans jag började göra ordning i kaoset. En sväng på stan för att köpa det nödvändigaste, tillbaka till lägenheten, bolaget för lite vin och sedan lägenheten igen.

Har nu packat upp allt utom två lådor som jag tänkte ta itu med sen idag :)
Känns riktigt bra och jag tror jag är kär, kär i den där lilla ettan som, enligt mig, har blivit enormt mysig! Lite små fix, gardiner/tavlor som ska upp etc sen lär jag vara heeeeel nöjd! :)

Igår blev det en mysig dag på stadens gator tillsammans med Kristina.
Shoppade skor vilket resulterade i två par nya till samlingen, testa underkläder som i sin tur resulterade i en förbannad fröken Norling (förbannad och, om möjligt, ännu mer bestämd på att ett par sillisar är ett måste!) Kvällen avslutades med middag på Brunkullan tillsammans med Ulla och Kristina, en öl på Simon & Viktor och sedan temys med Nanna och Per i Torvalla - ME LIKE ALOT!



Måste kila på jobbet nu men återkommer senare i eftermiddag, sooooo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0