Tröten..

Jag som hade tänkt lagt upp 'day three' men då jag såg att den punkten skulle hhandla om mina föräldrar la jag ner det projektet.. Eftersom de är de bästa kan det ta lång tid att komponera ihop ett inlägg om dom så jag väntar med det tills i morgon istället :)

SKOJ förresten att så många hade läst min blogg igår, det värmer att det faktiskt finns så pass många som läser den dynga man skriver! :)

Jobbat hela jävla dan idag (med undantag för 3,5 timmars 'rast' mitt i dan). Det tär på en både fysiskt och psykiskt att jobba sånna här dagar. En lång dag till i morgon, 07-21, sen är det banne mig ledigt fredag-söndag :D Like it alot! Funderar på att ta en riktig mysdag med kusinerna två och småbröderna på freda; frukost på bröbua och sen julbak - låter det inte sjuuuukt mys va!? :) Hoppas även de andra tycker det!


Nä nu ska jag kila upp till sängen och läsa några sidor innan det är dags att släcka ner för idag.
Natti!



FÖRRESTEN - om prick två månader idag drar jag och Sophie till varmare breddgrader!
Yippi kay yay motherfucker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0