Vem ska jag välja?!

Alltså shit vilket dilemma jag hamnat i!
Vem ska jag välja; Idol Jay eller Idol Olle!?

Jay är ju lite rockigare, lite tuffare och grymt bra på att sjunga.
Han kan verkligen få vilken låt som helst att låta bra.

Olle är lite mer utav en mjukis, balladkillen med en mysig röst..

Hum!?
Vad tycker ni, rocker eller romantiker?
Tror faktiskt på Olle, såvida han har liiite jävlar anamma i sig alltså!


Efter jobbet idag blev det fika med fina vänner och efter det en grymt skön power walk till Berg fram och tillbaka. Hääääärligt! Känner mig helt slut i kroppen, på ett härligt sätt alltså.


Nu ska jag svida om från morgonrocken till något lite mer anständigare och åka och hälsa på i Säter en sväng innan det är dags att inta sovläge.
Höres i möra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0