Blir så förbannad..

..på mig själv!
Att det ska vara så sjukt svårt att ta sig upp på mornarna.
HUVVA!

I morse rigde Emma två gånger, en gång vid sju (för att jag bett henne), kände mig då någorlunda pigg men tänkte 'bara' ligga en liten stund till. Nästa gång hon ringde var hon väl runt åtta och då var jag helt död. Vaknade med ett ryck tio i nio och fick stressa gärnet för att inte komma sent till jobbet.. Så gick det med den morgonpromenaden.

Bättre lycka i morgon fröken Norling.
(Misstänker dock att samma visa gäller i morgon, och i morgon kan jag dessutom sova länge då jag inte börjar förrän 20.30) meen, JAG SKA UPP TIDIGT för jag ska ha frukostdate med frugan Haraldsson :)


På tal om Haraldssonskan, vi har nu ikväll suttit och pysslat med sånghäftet till pappas kalas. Måste faktiskt säga att det ser ut att bli riktigt bra OCH roligt! Tror pappsen kommer att bli glad då han får se det. Hann bara göra tre sidor ikväll så arbetet fortsätter i morgon efter frukosten.

Kikar bort mot fiskskålen nu och inser att jag faktiskt inte kan vänta till i morgon med att städa den.. Typiskt, jag som kände mig redo för sängen nu. Nåja, det lilla livet måste ju få ha det trivsamt omkring sig han också så det är väl bara ett att göra antar jag.

Förresten det, idag beställde jag marsipan; svart, vit, blå, lila och gul (samt lite grön och röd att göra rosor av) till tårtorna som jag ska göra på fredag. Skoj att göra marsinpantårtor dock var det bra precis tre år sedan jag gjorde en.. Vi får hoppas att skillsen sitter kvar!

Städa skålelendet nu sova sen.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0