Djävulseld..

Googlar man på bältros och läser lite om det kan man se att det ibland kallas för 'djävulseld'.
Stämmer ypperligt för helvete va ont det gör!

Irriterande smärta som finns där hela tiden..
Nu har helvetet spridit sig också, jippi.
Känns ju betryggande att läsa att det går över av sig själv i alla fall, det tar bara nån till några månader (!!)

Som dom sa på HC idag; 'Jaa blir det inte bättre (med smärtan) får du väl komma tillbaka.'
Eeh, jaha!?
Och VAD kan dom göra som dom inte kunde göra IDAG!?

Idiotiskt.
Fick dock höra några betryggande ord igår då jag frågade hur det var med smittrisk etc;
'Jaa alltså du ska ju helst inte umgås med spädbarn och personer över lag med nedsatt imunförsvar men du behöver ju inte sättas i karantän eller isolera dig'.

Vilken tur, va ju lite brydd där ett tag om jag skulle måsta sitta i karantän över jul om det inte lagt sig.
Som sagt, IDIOTISKT! Till och med outbildade jag förstod att jag inte behövde sättas i karantän.

Nä fy fan, nu går jag och lägger mig, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0